زمین‌گیر شدن اراذل و اوباش توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: دو مرد جوان که در پارک شرقی شهر کرمانشاه ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با سلاح سرد یکی از ماموران انتظامی را مجروح کرده بودند، با اقدام مقتدرانه پلیس زمین‌گیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری در تشریح خبر زمین‌گیر شدن عاملان مزاحمت در پارک شرقی اظهار کرد: شب گذشته مأموران کلانتری ۲۲ کرمانشاه در راستای تأمین امنیت شهروندان در حال گشت زنی در پارک شرقی این شهر بودند که تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه کرده و از ایجاد مزاحمت برای حاضران در محل توسط سه مرد جوان خبر دادند.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و با حضور در محل گزارش شده، مشاهده کردند سه مرد جوان در حالتی غیرطبیعی موجب ایجاد مزاحمت و سلب آسایش حاضران در محل شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران انتظامی ابتدا با دادن تذکر سه مرد مذکور را به آرامش دعوت کردند، اما آنان بدون توجه به هشدار و تذکرها، با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله‌ور شدند و سر اکیپ گشت را از ناحیه کتف مجروح کردند.

یاری ادامه داد: با توجه به موقعیت ایجاد شده و به‌منظور حفاظت از امنیت شهروندان و همچنین دفاع مشروع از خود، ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح؛ توسط سر اکیپ گشت دو نفر از افراد مهاجم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرارگرفته و زمین‌گیر شدند.

وی با اشاره به انتقال دو متهم به مراکز درمانی توسط اکیپ فوریت‌های پزشکی، تصریح کرد: پیگیری‌های انجام‌شده حاکی از آن است که وضعیت عمومی متهمان مساعد هست.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وضعیت مساعد سر اکیپ گشت کلانتری و ترخیص شدن وی از بیمارستان، گفت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و مأموران جان‌برکف انتظامی بدون اغماض و مماشات با افرادی که به هر نحو و با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانِ به این امنیت خدشه وارد کنند، به‌صورت قانونی برخورد خواهند کرد.

کد خبر 738293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.