شب شلوغی را برای اسکان مسافران نوروزی گذراندیم/ افزایش ۲ برابری جمع‌آوری پسماند در اصفهان

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمیته خدمات شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان وظیفه سنگینی در روزهای پایانی سال گذشته داشت و با توجه خانه تکانی شهروندان، حدود دو هفته‌ای است به آمار دو برابری جمع‌آوری پسماند با افزون بر ۱۶۰۰ تن در شبانه‌روز رسیدیم.

مهدی بقایی در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تا دو شب گذشته ۱۶۰ هزار نفر در ایام نوروز ۱۴۰۳ در شهر اصفهان ساکن شده‌اند و شب گذشته مسافران زیادی را پذیرش کردیم.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته حدود ۱۷۰۰ خودرو در باغ فدک پذیرش شد، افزود: ظرفیت ورزشگاه ولایت در منطقه ۵ تکمیل شد و درهای ورزشگاه‌های امیریه و امام خمینی (ع) نیز برای اسکان مسافران بازگشایی شد.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در باغ فدک مسئله حادی نداشتیم و نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی در این محل حضور دارند، خاطرنشان کرد: در کنار کمیته اسکان، برنامه‌های فرهنگی و گردشگری برقرار است و گل‌کاری در سطح شهر به تمام رسیده است.

بقایی تاکید کرد: مجموعه گذر گل و عکس در پلازای مقابل هتل عباسی از امشب آغاز به‌کار می‌کند و از شهروندان و مسافران دعوت می‌کنم ضمن قدم زدن در چهارباغ عباسی، از این محور که مقابل هتل عباسی قرار گرفته است، بازدید کنند.

وی اضافه کرد: کمیته خدمات شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان وظیفه سنگینی در روزهای پایانی سال و چند روز ابتدای سال جدید دارد که با توجه خانه تکانی شهروندان، حدود دو هفته‌ای است به آمار جمع‌آوری پسماند بالغ بر ۱۶۰۰ تن در شبانه‌روز رسیدیم.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: آمار ۱۶۰۰ تن جمع‌آوری پسماند حدود دو برابر زمان‌های عادی است که بین ساعات ۲۳:۰۰ تا ۶:۰۰ بامداد روز بعد انجام می‌شود.

کد خبر 738188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.