آماده‌سازی محل‌های صرف غذا برای گردشگران در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از پیش‌بینی محل‌های صرف غذا در عرصه ناژوان به‌ویژه مراکز گردشگری این منطقه در راستای آسایش گردشگران و افرادی که برای روزه‌داری عذر شرعی دارند، خبر دارد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محل‌های صرف غذا در عرصه ناژوان و خاصه مراکز گردشگری ناژوان در راستای آسایش گردشگران و افرادی که برای روزه‌داری عذر شرعی دارند، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر این اساس پنج محل واقع در مجاورت غرفه فروش موادغذایی بام آکواریوم ناژوان، محوطه سبز و استراحت مجاور مجموعه‌های موزه صدف‌ها و گیاهان گرمسیری در جنوب رودخانه و عرصه، دو مجموعه محل صرف غذا مجاورت غرفه‌های فروش مواد غذایی ورودی‌های ضلع شرقی و غربی باغ پرندگان ناژوان و در نهایت یک مجموعه نیز زیر تور مرکز گردشگری باغ پرندگان برای صرف غذا در نظر گرفته شده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: به‌منظور صرف غذا در عرصه محوطه‌های محصور ایستگاه‌های شماره یک و دو تله‌سیژ ناژوان، رستوران سبز و محصور ناژلند و غرفه مواد غذایی داخل مرکز گردشگری آکواریوم پذیرا و در خدمت گردشگران است.

قائلی گفت: تمام تلاش من و همکارانم در عرصه ناژوان محیا کردن عرصه و تأمین نیازهای مراجعه‌کنندگان در راستای تکریم و میزبانی شایسته است و از گردشگران و افرادی که برای روزه‌داری عذر شرعی دارند، درخواست می‌کنم به‌لحاظ رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نیز مراعات احوال روزه‌داران برای صرف غذا، صرفاً از محل‌های پیش‌بینی شده استفاده کنند و بابت این همراهی و همکاری و رعایت شهروندان و گردشگران تشکر می‌کنم.

کد خبر 738149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.