پذیرش بیش از هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بیش از ۱۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان در روز دوم فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند امروز _پنجشنبه، دوم فروردین_ در بازدید سرزده از ستاد اسکان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از رویدادهای بسیار خوبی که همه ساله در کشور ما در ایام نوروز انجام می‌شود مسافرت‌های نوروزی است.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط در قالب ستاد مسافرت‌های نوروزی، نقش ویژه‌ای را در اسکان مسافران نوروزی ایفا می‌کند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش را رکن مهم فرهنگ‌سازی در جامعه عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق باید، جلب رضایت مسافران نوروزی باشد.

وی در جریان این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی، تصریح کرد: عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان، باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد و تکریم میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا مسافران خاطره‌ای زیبا در سفر به استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

وی گفت: ۱۵ پایگاه اسکان در شهرستان‌ها و مناطق با ۱۰۰۰ اتاق در قالب ۱۵۴ آموزشگاه در سه گروه «الف، ب و ج» آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

جمالی‌آرند با بیان اینکه تا ظهر روز دوم فروردین ماه ۲۱۵ خانوار با جمعیت ۱۲۳۳ نفر در مدارس استان اسکان یافته‌اند، افزود: پذیرش میهمانان نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، در این بازدید صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گزارشی از روند فعالیت‌های این ستاد و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی ارائه کرد.

کد خبر 738132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.