طرح کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل ناوگان عمومی چهارمحال‌وبختیاری در ایام نوروز

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل ناوگان عمومی، ناوگان باری از منظر اضافه تناژ یا دریافت نکردن بارنامه و ناوگان مسافری از منظر نبود صورت وضعیت و تجهیزات ایمنی بررسی و راننده خاطی به کمیسیون معرفی می‌شود.

رامین معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در خصوص طرح کنترل و نظارت بر حمل‌ونقل ناوگان عمومی استان، ویژه برنامه‌های افزایش ایمنی در نوروز با همکاری پلیس از آذر آغاز شد و تا نیمه سال آینده به صورت مستمر ادامه خواهد داشت که ناوگان باری و مسافربری مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این طرح نظارتی ناوگان باری از منظر اضافه تناژ یا عدم دریافت بارنامه و ناوگان مسافری از منظر نبود صورت وضعیت و تجهیزات ایمنی بررسی و راننده خاطی به کمیسیون معرفی می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قبل از فرا رسیدن ایام نوروز نکات ایمنی در مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده شد تا کودکان در طول سفر به پدران و مادران راننده خود کمک کنند.

معین ادامه داد: در ایام نوروز به صورت مستمر ادوات کشاورزی و مراکز معاینه فنی کنترل و بررسی می‌شوند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در ایستگاه‌های پویش نوروزی نیز نکات ایمنی به کودکان آموزش داده می‌شود و دفتر و کیف به کودکان و پیام‌های ایمنی برچسبی در قالب خوشبو کننده ماشین به رانندگان هدیه داده می‌شود.

معین گفت: بازدیدهایی از پایگاه‌های معاینه فنی و حمل مواد خطرناک به عمل آمده است.

وی افزود: با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای راکبان موتورسیکلت به صورت مستمر در مرکز استان و شهرستان‌های آموزش می‌بینند و کلاه ایمنی و برچسب شب‌رنگ هدیه می‌گیرند.

کد خبر 738115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.