۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های گلستان بهسازی شد

استاندار گلستان از بهسازی ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از نیمی از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان رفع خطر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی محمد زنگانه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در استان داشته‌ایم طرح‌ها یکی پس دیگری به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها بهسازی و روکش آسفالت جاده‌ها است که طبق آخرین آمار بیش از ۷۰۰ کیلومتر در استان بهسازی جاده‌ها صورت گرفت.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان بعد از استان تهران دومین استان در بحث نقاط حادثه خیز کشور بود، خاطرنشان کرد: کاهش نقاط حادثه خیز استان یکی از اهداف مهم بود که در همین راستا اقدامات خوبی صورت گرفت.

زنگانه اضافه کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده بیش از نیمی از نقاط حادثه خیز جاده‌ای در استان بر طرف شده است که امید است تا پایان فعالیت دولت سیزدهم این نقاط را در استان به صفر برسانیم.

وی از راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه گرگان به علی آباد کتول طی روز گذشته خبر داد و گفت: با توجه به حجم تردد در محور گرگان به علی آباد کتول آمار تصادفات در این محور بالا است که ضرورت داشت در این جاده پاسگاه پلیس راه‌اندازی شود.

کد خبر 738109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.