افزایش ۳.۵ برابری بازدیدکنندگان از باغ گل‌ها/ اسکان ۶۳ هزار مسافر طی ۷ شب در اصفهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته ۳۵۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید کردند که با توجه به آمار بازدیدکننده دو روز گذشته، ۳.۵ برابر افزایش بازدیدکننده داشتیم و این مکان روزهای قبل نیز حدود ۵۰۰ بازدید داشته است.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته ۴۹۰ تماس از سوی گردشگران با سامانه ۱۳۷ برای دریافت راهنمایی‌های مختلف برقرار شده است.

وی افزود: از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تاکنون ۱۶۰ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند که از این میزان ۱۸ هزار نفر در هتل‌ها، حدود سه هزار نفر در مهمان‌پذیرها، ۶۳ هزار نفر در مدارس، ۱۶ هزار نفر در منازل استیجاری، حدود ۴۰ هزار نفر در منازل اقوام و آشنایان، حدود ۱۴ هزار نفر در باغ فدک و بالغ بر ۸۴۰ نفر هم در خوابگاه‌ها اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته حدود ۸۵ هزار نفر در نصف‌جهان اسکان پیدا کردند، خاطرنشان کرد: طی شب گذشته نیز ۸۲۰۰ نفر در هتل‌ها، ۷۳۰۰ نفر در باغ فدک، ۱۲ هزار نفر در منازل استیجاری، هزار نفر در مهمان‌پذیرها، ۳۲ هزار نفر در مدارس، حدود ۲۰ هزار نفر در منازل اقوام و آشنایان و ۶۳۵ نفر در خوابگاه‌ها ساکن شدند.

نصوحی با بیان اینکه روز گذشته ۳۵۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید کردند که با توجه به آمار بازدیدکننده دو روز گذشته، ۳.۵ برابر افزایش بازدیدکننده داشتیم و روزهای قبل نیز حدود ۵۰۰ بازدید داشته است، اضافه کرد: از ابتدای فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ تاکنون حدود ۶۷۰۰ نفر از تله‌کابین صفه، ۱۱۵۰۰ نفر از مجموعه شهر رویاها، حدود شش هزار نفر از تله‌سیژ ناژوان و حدود ۹۴۰۰ از شهربازی صفه استفاده کردند.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته ۱۱۱۵۰ نفر از آکواریوم، حدود ۱۲ هزار نفر از باغ پرندگان، حدود ۶۶۰ نفر از باغ خزندگان و حدود ۷۰۰ نفر از باغ پروانه‌ها و صدف‌ها استفاده کردند، تصریح کرد: حدود ۴۰۰ نفر به‌صورت روزانه در جزخوانی چهارباغ عباسی حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 738092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.