شهر برف و آفتاب آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

سرپرست شهرداری سی‌سخت از فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی یکتاپرست، امروز_ پنجشنبه دوم فروردین_ از آمادگی شهر سی سخت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی در جنوب کشور است و سالانه حجم زیادی از مسافران را پذیرا است که می‌طلبد زیرساخت‌های گردشگری و امکانات لازم جهت پذیرایی از گردشگران مهیا شود.

وی با بیان اینکه شهر سی‌سخت باید از لحاظ مبلمان شهری و زیباسازی بصری معرف یک شهر توریست پذیر و گردشگری باشد، افزود: یکی از اصلی‌ترین اجزای سیما و منظر در هر شهری، نصب اِلمان‌های مناسب و زیبا است که می‌توانند نقش مؤثری در این بین ایجاد کنند.

سرپرست شهرداری سی‌سخت در خصوص نورپردازی معابر در سی‌سخت، خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر بلوار شهدا نورپردازی و اِلمان سی‌سخت در میدان گاز نصب شد.

یکتاپرست با تأکید بر زیباسازی بلوارهای شهر تصریح کرد: برودت هوا و موج هوای سرد در سطح استان و شهر سی‌سخت موجب شده که عملیات کاشت گل‌های زینتی در ورودی‌های شهر و بلوارها به تعویق بیافتد که به‌محض گرم‌تر شدن هوا آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بحث کاشت گل رز را در دستور کارداریم چرا که مقاومت بیشتری در برابر سرما دارد و می‌توان آن را جایگزین گل‌های فصلی کرد.

سرپرست شهرداری سی‌سخت با اشاره به موضوع آسفالت خیابان‌های سی‌سخت اشاره کرد و گفت: پس از آسفالت دستگاه‌هایی همچون آبفا به دلیل اتصال به شبکه فاضلاب مجبور است حفاری انجام دهد، اگر مجوز ندهیم مشکلات مردم بیشتر می‌شود، به همین دلیل می‌بینیم آسفالتی که به‌تازگی صورت گرفته است تخریب می‌شود و همین موضوع سبب گلایه‌مندی مردم می‌شود.

کد خبر 738090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.