انتقام وفایی از اسطوره اسنوکر دنیا

حسین وفایی در پیکارهای اسنوکر آزاد جهانی چین دست به کار بزرگی زد و موفق شد اسطوره این رشته را برای بار دوم شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات آزاد جهانی چین در روزهای بیست‌وهشتم اسفند تا پنجم فروردین در چین برگزار می‌شود. حسین وفایی برترین نماینده اسنوکر ایران، در اولین روز این رقابت‌های رنکینگی با گریم دات روبرو شد و حریف اسکاتلندی خود با رنکینگ جهانی ۵۰ را با نتیجه ۵-۱ پیروز پشت سر گذاشت.

وی با این پیروزی در مرحله بعدی به استقبال رابرت میلکینز انگلیسی با جایگاه ۱۴ رنکینگ جهانی رفت و وفایی با جایگاه ۲۱ موفق شد با پیروزی از این چالش عبور کند. وفایی با این پیروزی امید تازه‌ای به خود و طرفدارانش داد که دوباره روند پیروزی‌ها و صعودش را از سر بگیرد.

برترین نماینده اسنوکر ایران با دومین پیروزی خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رسید و امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۰ به رقابت با سالیوان رفت. وی تا قبل از این بازی پنج بار با این اسطوره اسنوکر جهان رو به رو شده بود که چهار بار شکست سهم حسین شد. با این حال حسین بازی سخت و پایاپایی را دنبال کرد و موفق شد نهایتاً با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز این بازی باشد.

وفایی سال جدید میلادی را با روند نزولی شروع کرد که از رتبه جهانی ۱۵ به ۲۱ رسید و خودش عدم موفقیت در رقابت‌هایش را بی‌انگیزگی اعلام کرده بود.

حالا او توانسته در اولین رقابت‌های سال جدید، حریفانی با رتبه بالاتر از خود را شکست دهد و این موضوع می‌تواند نشان دهنده روند خوب او در سال جدید باشد. شکست سالیوان در مسابقات قهرمانی جهان بهاری بود که سال خوبی را برای حسین پیش‌بینی می‌کند. نماینده اسنوکر ایران پس از این پیروزی درخشان به یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.

منبع: ایرنا
کد خبر 738064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.