اشاره به پیشرفت‌ها در پیام رهبری، سند افتخاری برای مجموعه‌های علمی است

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ایشان مبنی بر پیشرفت‌های چشمگیر علمی و فناوری در سال ۱۴۰۲ این موضوع را سند افتخاری برای مجموعه‌های علمی و آن وزارتخانه دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بامداد دیروز (اول فروردین ۱۴۰۳) در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

ایشان در این پیام افزودند: نگاهی به سال ۱۴۰۲ که این لحظه به پایان رسید بکنیم و نگاهی به سالی که وارد آن شدیم. سال ۱۴۰۲ مثل همه سال‌های دیگر زندگی، انباشته بود از شیرینی‌ها و تلخی‌ها، از خواسته‌ها و ناخواسته‌ها، این طبیعت دنیا و طبیعت زندگی است. در مسائل داخلی کشور پیشرفت‌های چشمگیر علمی، پیشرفت‌های فنّاوری، تولیدات زیربنایی که در سراسر کشور انجام گرفته است، این جزو شیرینی‌ها و خبرهای خوش بود.

علی شمسی پور در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: سند افتخاری برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجموعه‌های علمی کشور از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی: "در مسائل داخلی کشور پیشرفت‌های چشمگیر علمی، پیشرفت‌های فنّاوری، تولیدات زیربنایی که در سراسر کشور انجام گرفته است، این جزو شیرینی‌ها و خبرهای خوش بود."

اشاره به پیشرفت‌ها در پیام رهبری، سند افتخاری برای مجموعه‌عه‌های علمی است

کد خبر 738024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.