سامانه بارشی جدیدی چهارمحال‌ و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌ و بختیاری گفت: برای هفته آینده از یک‌شنبه تا سه‌شنبه فعالیت سامانه بارشی جدیدی در استان آغاز خواهد شد و دوشنبه اوج فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای امروز _ پنجشنبه دوم فروردین_ جوی آرام بر استان حاکم بوده و آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش ملایم باد در استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعد از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق در برخی مناطق استان انتظار می‌رود، همچنین برای شنبه افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال رخداد رگباری‌های خفیف بهاری در برخی مناطق استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان تصریح کرد: بیشتر بارش در طی چند روزهای گذشته در شهرستان کوهرنگ رخ داد و برای هفته آینده از یک‌شنبه تا سه‌شنبه مجدداً فعالیت سامانه بارشی جدیدی در استان آغاز خواهد شد و دوشنبه اوج فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

نوروزی اضافه کرد: توصیه می‌شود گردشگران، دامداران و عشایر برای تفریح و تفرج در فضاهای باز مستقر نشوند و از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و یا مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 738015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.