ورود و خروج از خوزستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان ورودی‌ها به استان خوزستان چهار درصد و میزان خروج از استان نیز ۲۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سرهنگ سعید رحیمی امروز پنج‌شنبه دوم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: به تدریج پیک ترددها در محورهای خوزستان رو به افزایش است، اما داده‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تردد نداشته‌ایم و میزان ورودی‌ها به استان خوزستان چهار درصد و میزان خروج از استان نیز ۲۴ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، سفرهای برون استانی کمتر بوده است و سفرهای درون استان تشدید می‌شود، روز اول فروردین در محورهای اصلی استان خوزستان به ویژه در محورهای اهواز – شوش، شوش – دزفول، شوش – اندیمشک، اهواز – ملاثانی، ملاثانی – شوشتر، آزادراه خلیج فارس، بندر امام – ماهشهر و خرمشهر به آبادان ترددها افزایش یافت.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز ترددها افزایش یابد، ادامه داد: برای کاهش حوادث توصیه می‌شود رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند و اگر می‌خواهیم حوادث رانندگی را در این ایام کنترل کنیم مهم‌ترین مؤلفه، رعایت سرعت مطمئنه و صبر و حوصله در رانندگی است و رانندگان تحت هیچ شرایطی در خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از پنجم فروردین‌م ترددها بعد از اذان صبح افزایش پیدا کند که مؤلفه‌های خطرساز خود را دارد، از پنجم فروردین به بعد که سایت اداری در کشور باز می‌شود و ترددهای اداری هم افزایش می‌یابد، باید بیشتر آگاهی‌بخشی انجام شود.

کد خبر 738010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.