انهدام باند سارقان با ۳۹ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه سارق و مالخر با اعتراف به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این باره بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید مأموران از محل‌های وقوع سرقت سرنخ‌هایی از هویت سارقان به دست آمده و مرحله عملیاتی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده دو سارق خودرو، حین انجام سرقت در شهر قزوین رؤیت شده است که به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید به سمت جاده قدیم"قزوین-تهران" حرکت کرده و پس از رها کردن خودرو به سمت اراضی کشاورزی متواری شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه هویت هر دو سارق که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار هستند توسط مأموران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند، ادامه داد: در بازدید از مخفیگاه سارقان ۱۴ دستگاه خودرو سرقتی کشف و یک مال‌خر نیز در این خصوص دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین اعتراف کرده‌اند، تأکید کرد: در این نوع از جرایم سارقان اغلب به سراغ خودروهای می‌روند که به حداقل لوازم پیشگیری از سرقت مجهز نبوده و مالکان آن‌ها نسب به هشدارهای پیشگیرانه پلیس در خصوص سرقت بی تفاوت هستند.

کد خبر 738007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.