رخداد ۷ حادثه در راه‌های استان اصفهان / بهره‌مندی بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایستگاه‌های سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به رخداد هفت حادثه در راه‌های استان اصفهان، از بهره‌مندی بیش از ۵ هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _چهارشنبه یکم فروردین_ هفت حادثه جاده‌ای و ۹ خدمت حضوری با ۴۴ حادثه دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و چهار مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی چهار نفر و رهاسازی دو نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۲۶ نفر اسکان اضطراری یافتند و یک نفر در پی حوادث رخ داده جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۵۰۱۳ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۳۱۶ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۱۹۷ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲۳۸ نفر از خمیه‌های نماز برپا شده استفاده و ۴۶۴۷ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 737971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.