تولد ۴۶ نوزاد در نخستین روز ۱۴۰۳ در خراسان شمالی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ثبت ۴۶ تولد در نخستین روز از فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۲۷ نوزاد متولد شده پسر و ۱۹ نوزاد نیز دختر بوده‌اند.

عبدالله کبریایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از ثبت ۴۶ تولد در نخستین روز از فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: ۲۷ نوزاد متولد شده پسر و ۱۹ نوزاد نیز دختر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه این آمار مربوط به چهار بیمارستان ثامن الائمه بجنورد، بیمارستان شیروان، پورسینای آشخانه و بنت الهدی بجنورد است، افزود: در نخستین روز از سال نو، ۳۲ نوزاد در بیمارستان بنت الهدی بجنورد، پنج نوزاد در بیمارستان پورسینای آشخانه، ۵ نوزاد در بیمارستان شیروان و چهار نوزاد نیز در بیمارستان ثامن الائمه بجنورد چشم به جهان گشوده هند.

معاون درمان علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه حال عمومی مادران و نوزادان همگی خوب و در سلامت کامل هستند، ادامه داد: تلاش شده است تا طی ایام نوروز، به نحو مطلوب خدمات به مادران در بیمارستان‌های تحت پوشش ارائه شود.

کبریایی با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های تابعه دانشگاه در ایام تعطیل فعال هستند، خاطرنشان کرد: تمام این مرکز بدون تعطیلی اهتمام خود را برای درمان بیماران به کار بسته‌اند و به مراجعان خدمات مناسب را ارائه می‌کنند.

کد خبر 737969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.