استقرار ۱۰ تیم امدادی در جاده‌های شهرستان تیران

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: ۱۰ تیم امدادی و انتظامی همزمان با نوروز در جاده‌های این شهرستان مستقر هستند و در آماده‌باش کامل قرار دارند.

ذبیح الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای نوروز ۱۴۰۳ در تیران و کرون، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش بهاری و وضعیت خاص در این شهرستان، تیم‌های امدادی علاوه بر خدمت‌رسانی به مسافران در آماده‌باش کامل برای رسیدگی به بحران احتمالی قرار دارند.

وی افزود: ۱۰ تیم امدادی از جمله پلیس، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سراسر شهرستان برای خدمت‌رسانی فعال هستند و در آماده‌باش کامل قرار دارند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: تیم‌های امدادی نهادهای خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز نیز با حضور کارشناسان هر اداره در شیفت‌های زمان‌بندی شده آماده خدمت‌رسانی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز ظرفیت امدادرسانی خود را فعال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مسیرهای روان آب‌ها بازگشایی شده و ماشین‌آلات برای رفع مشکل با تیم‌های بحران هماهنگ است.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای یکی از مهم‌ترین معضلات نوروزی در این شهرستان است، اضافه کرد: ایستگاه‌های ایمنی و سلامت و گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس برای کنترل سرعت و توقف خودروها و رفع خستگی رانندگان در جاده‌ها فعالیت دارند تا این حوادث کاهش پیدا کند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: از خودروهای دستگاه‌های اداری منطقه برای همکاری با پلیس راه با هدف گشت‌های جاده‌ای استفاده شده است تا وضعیت جاده در رصد کامل پلیس و عوامل راهداری قرار گیرد.

ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌های روز گذشته و حجم سفرهای نوروزی، تصادف منجر به فوت در جاده‌های این شهرستان رخ نداده است و با وجود افزایش تیم‌های پلیس و راهداری کاهش تصادفات پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران و برف طی هفته‌های آینده، گفت: تیم‌های راهداری در شرایط اضطرار تا بیش از ۱۰ اکیپ برای بازگشایی راه‌ها فعال خواهند کرد.

کد خبر 737934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.