رونمایی از نماهنگ «بیعت» در منطقه ۱۲ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با فرارسیدن عید نوروز از نماهنگ تولیدی سرود بیعت با همنوایی ۱۵۰ نوجوان منطقه رونمایی شده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هنر یکی از مهم‌ترین ابزارهای انتقال مفاهیم و ارزش‌های مختلف دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به مخاطب است و موسیقی بخشی از این ابزار ارزشمند تلقی می‌شود.

وی افزود: با تلاش مضاعف و حمایت ویژه اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲ اصفهان نماهنگ تولیدی سرود بیعت با هماهنگی دو گروه سرود زینبیون و باسط با همنوایی ۱۵۰ نوجوان دختر و پسر منطقه تهیه و همزمان با فرارسیدن عید نوروز رونمایی شده است.

رونمایی از نماهنگ «بیعت» در منطقه ۱۲ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این آثار با بهره‌گیری از اشعار غنی و پرمحتوا و رنگ‌آمیزی مناسب آهنگ و ملودی‌ها تولید شده است و امیدواریم بتواند تأثیر خود را بر مخاطب بگذارد.

رسالت با اشاره به اجرای طرح تربیتی نواهای رئوفانه و رقابت گروه‌های سرود سطح منطقه در سال گذشته گفت: گروه سرود زینبیون و باسط به‌عنوان برترین‌های این برنامه انتخاب و با حمایت ویژه شهرداری این منطقه تاکنون موفقیت‌های چشمگیری به‌دست آورده است.

رونمایی از نماهنگ «بیعت» در منطقه ۱۲ اصفهان

وی با اشاره به تولید سرود دیگر با همنوایی ۳۱۳ نوجوان دختر و پسر منطقه با محوریت یاران امام زمان (عج) در آینده‌ای نزدیک ادامه داد: اگر پیام‌های دینی، اخلاقی و آموزه‌های شهروندی از طریق ابزار هنر از جمله سرود انتقال پیدا کند تأثیرگذاری قابل توجهی خواهد داشت و می‌تواند به غنای کارهای فرهنگی اضافه کند.

کد خبر 737926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.