مسئولیت کشتارها در غزه متوجه دولت بایدن است

عضو ارشد حماس گفت: مسئولیت ادامه کشتارهای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه با سلاح و حمایت‌های آمریکا را متوجه دولت بایدن می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس امروز _چهارشنبه، یکم فروردین_ در سخنانی اظهار کرد: حماس دیدگاه خود در مورد مبادله اسرا را ارائه داده و نرمش و انعطاف‌پذیری زیادی در این زمینه از خود نشان داده است.

وی افزود: روند مذاکرات را از طریق برادرانمان در مصر و قطر پیگیری می‌کنیم و رویکرد و نگرش فراگیری را ارائه دادیم که خواسته‌های ملت را محقق می‌کند.

اسامه حمدان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا گفت: دشمن به اعدام بیش از ۵۰ فلسطینی در داخل بیمارستان شفا و بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر از جمله شماری خبرنگار و اصحاب رسانه اعتراف کرده است.

حمدان تصریح کرد: دشمن اشغالگر باید هدف قرار دادن توزیع کنندگان کمک‌ها در غزه را متوقف کرده و از تلاش برای حمله زمینی به غزه دست بردارد.

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تروریست او و حامیانشان مسئول شکست تلاش‌ها برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا هستند.

عضو ارشد حماس تأکید کرد: آمریکا اگر در توقف نسل‌کشی در غزه جدی است، باید ارسال سلاح و مهمات برای رژیم اشغالگر را متوقف کند.

وی اضافه کرد: مسئولیت ادامه کشتارهای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه با سلاح و حمایت‌های آمریکا را متوجه دولت بایدن می‌دانیم.

وی ادامه داد: هیچ جایگزینی برای بازگشایی گذرگاه رفح به طور کامل، لغو محاصره و ورود کاروان‌های امدادرسانی به سراسر نوار غزه وجود ندارد.

اسامه حمدان عنوان کرد: دشمن صهیونیستی مسئول هدف قرار دادن کاروان‌های کمک‌رسانی و مسئولان توزیع آن و در رأس آن آژانس آن روا است.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم دشمن با بازی‌های سیاسی، تلفات و خسارت‌های نظامی خود در غزه را جبران کند، ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس را به ادامه حمایت از مسجدالاقصی فرامی‌خوانیم.

اسامه حمدان ادامه داد: مجدداً از دیوان دادگستری بین‌المللی دعوت می‌کنیم تدابیری فوری را اتخاذ کرده که دشمن صهیونیستی را ملزم به ورود کمک‌ها به غزه برای توقف قحطی و گرسنگی در این باریکه کند.

کد خبر 737912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.