حریق گسترده در انبار مواد غذایی و کاغذ در محدوده خیابان دماوند + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار مواد غذایی و کاغذ در محدوده خیابان دماوند خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تهران، با اشاره به وقوع حریق گسترده در انبار مواد غذایی و کاغذ اظهار کرد: این حادثه در خیابان دماوند بعد از سه راه تهرانپارس ساعت ۱۶:۵۶ امروز _چهارشنبه، یکم فروردین_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی از شش ایستگاه به همراه چندین دستگاه تانکر آب و نردبان هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حضور داشتند و مشخص شد حریق در یک ساختمان دو طبقه با سقف شیروانی که انبار نگهداری مواد غذایی و مقداری کاغذ و مواد قابل اشتعال بوده، رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساختمان به صورت کامل شعله‌ور شده، احتمال تخریب دیوار و سقف‌ها وجود داشت و دود غلیظ از ساختمان متصاعد می‌شد که آتش‌نشانان از جهت‌های مختلف با اتخاذ تدابیر ویژه عملیات خود را آغاز کردند.

ملکی گفت: از گسترش و سرایت بیشتر جلوگیری شده، تاکنون مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

حریق گسترده در انبار مواد غذایی و کاغذ در محدوده خیابان دماوند + عکس

کد خبر 737909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.