کردستان به واسطه تلاش نیروهای انتطامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کردستان به واسطه تلاش شبانه‌روزی مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموستا فایق رستمی امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ در دیدار با سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان و معاونان وی، با بیان اینکه ما قدردان زحمات پلیس هستیم، اظهار کرد: کردستان به واسطه زحمات شبانه‌روزی مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد.

وی افزود: در طول سال از نزدیک شاهد از خودگذشتگی پلیس از نوار مرز تا داخل شهرها هستیم که با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند که این خود مایه افتخار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم‌داری و محبت فرمانده دلسوز انتظامی کردستان خود گواه خدمت رسانی پلیس استان است.

ماموستا رستمی به درایت و حکمت پلیس استان اشاره و تصریح کرد: شاهد اخلاق مداری، فداکاری و ایثار پلیس کردستان در مأموریت‌های گوناگون در طول سال بوده و همواره مدیون این زحمات هستیم.

وی در ادامه با اشاره به وفاداری مردم کردستان به انقلاب اسلامی، افزود: در موضوع انتخابات و موارد دیگر دشمنان این مرز و بوم به دنبال مسمومیت فضای استان بودند که مردم وفادار استان با حضور آگاهانه خود فضای محبت و همبستگی در استان را حاکم کردند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان نیز با بیان اینکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، اظهار کرد: پلیس با تمام توان در خدمت آرامش و امنیت است.

وی از کشف ۵۳۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان در سال گذشته خبر داد و افزود: کشفیات بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۱۸۰ فقره پرونده بوده و ۱۰۰ میلیون تومان ۴۵۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: انتظامی استان در ایام نوروز همچون دیگر مأموریت‌ها با از خودگذشتگی در جهت امنیت و آرامش مردم و مهمانان نوروزی آماده خدمات‌رسانی است.

کد خبر 737891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.