اعلام فهرست داروخانه‌های شبانه‌روزی فعال استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳ + جدول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از فعالیت نوروزی ۲۷ داروخانه شبانه‌روزی در ۵ شهرستان استان خبر داد و گفت: در شهرستان آوج داروخانه شبانه‌روزی برای فعالیت در ایام نوروز ۱۴۰۳ نداریم.

عبدالله دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از فعالیت نوروزی ۲۷ باب داروخانه شبانه‌روزی در پنج شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: در این میان ۱۶ داروخانه شبانه‌روزی در شهرستان قزوین، ۶ داروخانه در شهرستان البرز، ۳ داروخانه در شهرستان تاکستان، یک‌داروخانه در شهرستان بویین‌زهرا و یک‌داروخانه هم در شهرستان آبیک فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان آوج داروخانه شبانه‌روزی برای فعالیت در نوروز نداریم، گفت: در این شهرستان مردم از داروخانه‌های معمولی و مراکز درمانی نیازهای دارویی خود را تأمین خواهند کرد.

اعلام فهرست داروخانه‌های شبانه‌روزی فعال استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳ + جدول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین اضافه کرد: از ۱۶ داروخانه شهرستان قزوین ۴ داروخانه در مناطق پیرامونی شهر قزوین شامل ۲ داروخانه در اقبالیه (سلطان‌آباد)، یک‌داروخانه در محمودآباد نمونه و یک‌باب داروخانه هم در روستای آقابابا فعالیت دارند.

دیده‌بان ادامه داد: از ۶ داروخانه شهرستان البرز هم ۶ باب داروخانه در شهر محمدیه (زیباشهر)، ۲ باب داروخانه در شهر الوند و یک‌باب داروخانه هم در شهر بیدستان فعالیت می‌کنند.

فهرست کامل داروخانه‌های شبانه‌روزی فعال نوروزی در پنج شهرستان استان قزوین در جدول زیر آمده است:

کد خبر 737889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.