تردد در محورهای کردستان افزایش یافته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای استان افزایش یافته است و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در روزهای آینده بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، کیومرث حبیبی اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه زمینه خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به گردشگران نوروزی در استان فراهم شده است، افزود: در حال حاضر مراکز اقامتی استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر در شبانه‌روز مشغول به فعالیت هستند و فراهم کردن چندین برابر این ظرفیت با همکاری اعضای ستاد به‌صورت موقت برای ایام تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی شده است.

معاون عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بسترهای توسعه گردشگری و میراث فرهنگی در کردستان در یک‌سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فعلی گردشگری در کردستان کافی نیست و فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به منظور جذب بیشتر گردشگران در دستور کار قرار گرفته است.

حبیبی گفت: توسعه حوزه راه و حمل و نقل شامل راه‌اندازی فرودگاه سقز، افزایش پروازهای سنندج و راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن سنندج _ تهران نیز از جمله مواردی بوده که در یک سال اخیر به شدت مورد توجه استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ضمن فراهم کردن مقدمات سفری ایمن و به‌یاد ماندنی، از ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی استان به خوبی بهره بگیریم.

کد خبر 737883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.