آمادگی کامل خراسان جنوبی برای میزبانی از گردشگران نوروزی

استاندار خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران روزه‌دار نوروزی را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت امروز _چهارشنبه اول فروردین_ در جریان بازدید از راهدار خانه شهید برازنده مقدم بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نورزی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در قالب برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان آغاز شده است.

وی افزود: کمیته‌های ۱۲ گانه‌ای نیز ذیل ستاد خدمات اجرایی سفر استان تشکل شده که با تعامل و همدلی موجود میان اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی، خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تسهیل شده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده آمادگی کامل برای میزبانی و خدمات‌رسانی به گردشگران روزه‌داری که به استان وارد می‌شوند، وجود دارد.

قناعت اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، در حال حاضر درصد ورودی مسافران به خراسان جنوبی در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: احتمال افزایش تردد در شب‌های قدر و پایان تعطیلات نوروز و نیز در تعطیلات عید فطر وجود دارد.

وی ادامه داد: آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در مقایسه با سال ۱۴۰۲ در این بازه زمانی سیر نزولی دارد و آرزومندیم همین روال در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایمنا، استاندار خراسان جنوبی بعد از اینکه در اولین لحظات سال جدید در قطعه دو گلزار شهدای بیرجند حضور پیدا کرد و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد، در راهدارخانه جاده‌ای شهید برازنده مقدم حضور پیدا کرد و با خدا قوت به نیروهای پلیس راه و راهداری مستقر در این مکان از بخش‌های مختلف این راهدارخانه بازدید کرد.

کد خبر 737877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.