اسکان بیش از ۳۰۰۰ مسافر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اسکان ۳۰۶۵ مسافر نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور، امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار و ۶۵ مسافر روز بیست‌ونهم اسفند در هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: از کل اسکان یافته‌گان روز گذشته یک هزار و ۸۲۸ نفر در مراکز اقامتی گردشگری و مابقی در مدارس استان پذیرش شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: ۲۵۰۰ تخت در قالب هتل آپارتمان‌ها و اماکن بوم‌گردی استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات نوروز مهیا شده است.

طالبی‌پور تصریح کرد: علاوه بر مراکز اقامتی گردشگری مطابق با آمار آموزش و پرورش ۱۳ پ ای گاه در استان در قالب ۱۴۵ آموزشگاه و ۱۰۰۰ اتاق (با درجه‌بندی، ویژه، الف، ب و ج) برای اسکان و میزبانی مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پذیرش مسافران در روزهای گذشته، اضافه کرد: بیست‌وچهارم اسفند تا بیست‌ونهم اسفند ۱۴ هزار و ۲۹۲ اسکان یافتند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۶۲ نفر در مراکز اقامتی گردشگری استان پذیرش شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تعداد بازدیدکنندگان از مراکز گردشگری استان در روز بیست‌ونهم اسفند را یک هزار و ۶۴۷ نفر دانست و گفت: تعداد کل بازدیدکنندگان هفته جاری از مراکز فرهنگی و گردشگری استان ۲۵ هزار و ۱۱۶ نفر ثبت شده است.

کد خبر 737875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.