مراجعه بیش از ۳۰۰۰ نفر به پست‌های ثابت / پوشش ۱۷ عملیات و خدمت توسط نیروهای هلال‌احمر

‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به مراجعه بیش از ۳ هزار نفر به پست‌های ثابت، از پوشش ۱۷ عملیات و خدمت توسط نیروهای امدادونجات این جمعیت خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند_، ۱۷ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۱۲ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن سه نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امداد و نجات این جمعیت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، یک مورد اسکان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۳۸۸۹ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۲۴۷ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۷۰۰ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲۳۹ نفر از خمیه‌های نماز برپا شده استفاده و ۳۷۶۵ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 737813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.