برای پذیرش ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی آمادگی داریم

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال گذشته توفیق میزبانی از ۳۴۰ هزار نفر را داشتیم و نوروز ۱۴۰۳ برای پذیرش ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی آمادگی داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ در جلسه ستاد خدمات دائمی سفر شهر اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: با همکاری شهرداری در بحث اسکان مسافران نوروزی در جلسات مختلفی که طی ۶ ماه گذشته برگزار شد، انجام وظیفه می‌کنیم.

وی افزود: برگزاری جلسه روز اول عید در گلستان شهدا و در کنار بیش از ۷۰۰۰ جوان پاکباخته این شهر که رفتند تا از نام قرآن و ناموس ما دفاع کنند، علامت این است که راه و مسیر را گم نکنیم و برای خدمت‌رسانی به مردم سر از پا نشناسیم.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امسال در بیش از ۶۰۰ مدرسه، ۷۰۰۰ فضای اسکان را تدارک دیدیم که اگرچه جزو وظایف ذاتی آموزش و پرورش نیست، اما برای توسعه نشاط و شادابی و گردشگری، این امر مهم را برنامه‌ریزی کردیم، زیرا احساس ما این است که مردم امروز بیش از همیشه به نشاط، شادابی و خندیدن نیاز دارند و این انرژی‌های خوب وقتی در میان مردم منتشر می‌شود، سبب می‌شود که صبح چهاردهم شاهد یک نشاط کلی در جامعه باشیم.

مدینه با بیان اینکه اگر قرار است ما به‌عنوان مسئول، خادم و خدمتگزار مردم باشیم، باید در همه زمینه‌ها این کار را انجام دهیم، گفت: سال گذشته توفیق میزبانی از ۳۴۰ هزار نفر را داشتیم و امسال برای پذیرش ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی آمادگی داریم؛ در اصفهان ۵ مرکز رفاهی خانه معلم در کنار کلینیک‌ها، همگی برای خدمت‌رسانی به مردم خوب و کشورمان در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: به ما توصیه شده که «اکرم الضیف ولو کان کافرا» یعنی مهمان را گرامی بدارید، اگرچه کافر باشد، اما این مردم از شیعیان امیرالمومنین و اهل روزه هستند و از فضای عید استفاده می‌کنند و شهر زیبای اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، آموزش و پرورش نیز در کنار سایر مکان‌ها مانند هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مکان‌های شهرداری حضور دارد تا از همکاران فرهنگی و سایر عزیزانی که به اصفهان می‌آیند پذیرایی کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: تلاش ما این است که ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان پذیرای مردم باشیم.

وی با اشاره به بازدید از ستاد اسکان ناحیه ۳ در خیابان حکیم نظامی گفت: مسافران نوروزی از دیروز به تعداد بیشتری در حال ورود به شهر هستند که امیدواریم همه ما در کنار هم در مسیر شهدا و در مسیر رسیدن به قله که فرج امام عصر (عج) است، در خدمت هموطنان عزیزمان در شهرداری و ستاد اسکان استان باشیم.

کد خبر 737800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.