برگزاری تور سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری تورهای رایگان سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد امروز _چهارشنبه یکم فروردین‌_ اظهار کرد: این اداره‌کل در راستای ارائه خدمات بهتر و آشنایی گردشگران نوروزی با جاذبه‌های توریستی استان، اقدام به راه‌اندازی تورهای یک روزه گردشگری در سنندج کرده است.

وی زمان برگزاری این تورها را از روز یکم تا دوازدهم فروردین اعلام کرد و افزود: پارک جنگلی آبیدر، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد، کاخ‌موزه خسروآباد، عمارت مشیردیوان و موزه باستان‌شناسی سنندج از جمله مکان‌هایی هستند که به گردشگران معرفی شده و مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: این تورهای گردشگری با همکاری شهرداری سنندج و آژانس هواپیمایی و مسافرتی ساینا پرواز کردستان در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت رایگان و به وسیله دو دستگاه اتوبوس به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌شود.

مهرزاد با بیان اینکه استان کردستان همه ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مهمانان نوروزی است، گفت: امیدواریم با برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتوانیم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را به مهمانان و گردشگران نوروزی معرفی و زمینه ماندگاری آنها بیش از پیش فراهم کنیم.

کد خبر 737796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.