برگزاری ۲۰ برنامه با ۲۴۰ اجرا در باغ فدک/ اجرای برنامه چایخانه امام رضا (ع) تا ۲۴ فروردین

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ۲۰ عنوان برنامه با ۲۴۰ اجرای فرهنگی و هنری برای نوروز سال جاری در باغ فدک برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌های متعددی در ایام شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

محمدرضا تورجی‌زاده در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری منطقه ۷ شهرداری اصفهان برای نوروز سال جاری در باغ فدک اظهار کرد: ۲۰ عنوان برنامه با ۲۴۰ اجرا در این مجموعه برگزار می‌شود و امیدواریم با این برنامه‌ها، به‌طور شایسته از مسافران نوروزی پذیرایی کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های این اداره با عنوان بهار استقبال در هنگام ورود مهمانان با عرض خوش آمد برگزار می‌شود، همچنین این برنامه توسط عروسک‌ها و حاجی فیروز انجام خواهد شد و در این برنامه آن‌ها به استقبال ماشین‌های در حال ورود به باغ فدک می‌روند و هدایایی به کودکان اهدا می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برنامه چایخانه امام رضا (ع) از بیست‌وششم اسفند سال گذشته تا بیست‌وچهارم فروردین سال جاری ادامه دارد، همچنین این برنامه جنب بازارچه باغ فدک و توسط خادم یاران رضوی پس از نماز مغرب و عشا در راستای پذیرایی از مهمانان این مجموعه برگزار می‌شود.

تورجی‌زاده گفت: مراسم جز خوانی قرآن روزانه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در نمازخانه باغ فدک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه «شادباش» روزانه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با بازی‌های بومی و محلی، ابر بازی‌ها و بازی‌های میدانی در کنار بازارچه برگزار می‌شود، همچنین این برنامه برای گروه سنی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جشن‌های خانوادگی با عنوان «به وقت شادی» هر شب (به استثنا شب‌های قدر) با حضور هنرمندان از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در کنار دریاچه باغ فدک برگزار می‌شود.

تورجی‌زاده با بیان اینکه برنامه‌های متعددی با عنوان «پاتوق عیدانه» برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، گفت: در این برنامه فعالیت‌هایی از جمله نمایش میدانی، موسیقی میدانی و ورزش پهلوانی میدانی در نقاط مختلف باغ فدک اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه «شادمانه» یکی دیگر از برنامه‌های این اداره است، افزود: در این برنامه ۲۰ کارشناس حوزه تفریح و بازی در نظر گرفته شده است که آن‌ها به چادر مهمانان می‌روند و یک بازی تفریحی در کنار چادر مسافران با آن‌ها انجام می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تلاش کردیم تا برنامه‌های متعددی برای تمام گروه‌های سنی در راستای افزایش شادی و نشاط مسافران نوروزی در باغ فدک اجرا شود.

تورجی‌زاده با بیان اینکه در ایام نوروز با شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) روبه‌رو هستیم، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، برنامه‌های متعددی برای این ایام برگزار شود.

کد خبر 737785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.