خیابان‌ها و میادین منطقه ۱۰ اصفهان تزئین و نونوار شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از مزین‌کردن خیابان‌ها و میادین این منطقه با گل و گلدان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای نصب فلاورباکس های جامی، کاسه‌ای و ستونی ایستاده با گل‌های اطلسی آویز و بنفشه رونده و بنفشه آویز در میدان‌ها و سطح منطقه هزینه شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تزئین خیابان‌ها و میدان‌های سطح منطقه ۱۰ برای نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: میدان احمدآباد، چهارراه عسگریه و محورهای منتهی به چهارراه پروین اعتصامی با این مجموعه‌ها مزین شد.

وی ادامه داد: به مناسبت عید نوروز تمام پارک‌های سطح منطقه با گل مزین شده است تا شهروندان از فضای پیرامونی پارک‌ها لذت ببرند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد پارک و باغ و فضای سبز در شهرها و حومه آنها تأثیر بسزایی در سرعت فعالیت‌های اجتماعی شهر نشینان، تأمین اقتصاد سالم کشور، رشد جمعیت، ضریب هوش بالا و افزایش توان کار و فعالیت مردم داشته و شکل جدید و رضایت بخشی بر زندگی شهرنشینان دارد.

خیابان‌ها و میادین منطقه ۱۰ اصفهان تزئین و نونوار شد

صیرفی‌نژاد خاطر نشان کرد: پارک و فضای سبز باید در راستای ضروریات زندگی شهری، پاسخ به انتظارات شهرنشینان و تأمین الگوی با ارزش و معنی راز زندگی و بر اساس مفاهیم فرهنگ ملی جامعه انجام شود.

وی گفت: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در راستای محله محوری اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 737772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.