ابربازی‌های شهر رویاها پس از ۱۰ سال رنگ‌آمیزی شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: سه سازه ابر بازی ترن معلق، تاب زنجیری و سینما سفر فضایی شهر رویاها در آستانه نوروز با هدف به‌روزرسانی و ارتقای کیفیت بصری شهربازی شهر رویاها پس از ۱۰ سال رنگ‌آمیزی شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اصلاح و به‌روزرسانی ۹۰ درصد فضای ۱۷ هکتاری شهربازی شهر رویاها اظهار کرد: شهربازی شهر رویاها از ۱۰ سال اخیر به‌عنوان یکی از بزرگترین شهربازی‌های اصفهان و کشور محسوب می‌شود و به نوبه خود همچنان مخاطبان ویژه‌ای را به لحاظ تعداد بازی، تنوع و ویژگی‌های بصری دارد.

وی افزود: از اسفند سال ۱۴۰۰ با کسب اطمینان از ایمنی تمام بازی‌های ارائه دهنده خدمات، گام دوم رویکردی و عملکردی حوزه مدیریتی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، توسعه این شهربازی به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های ویژه ارائه دهنده خدمات تفریحی این کلان‌شهر محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتقا و اصلاح وضعیت بصری این مجموعه به‌صورت جدی در دستور کار اقدامات این شرکت قرار گرفت، تاکید کرد: در همین راستا نسبت به رنگ‌آمیزی ابربازی‌های این مجموعه از جمله ترن معلق، تاب زنجیری معروف به سیب و سینما سفر فضایی شهر رویاها اقداماتی صورت گرفت.

ساکت گفت: ترن معلق شهربازی شهر رویاها به‌عنوان یکی از سه بازی نخست پرطرفدار این مجموعه با مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع، توسط یک تن رنگ پلی اورتان برای نخستین‌بار پس از افتتاح مجموعه در مدت زمان پنج روز، رنگ‌آمیزی شد و رنگ این سازه به سبز و بنفش تغییر پیدا کرد.

وی با اشاره به رنگ‌آمیزی سازه عظیم تاب زنجیری ادامه داد: تاب زنجیری شهر رویاها که به سازه سیب شهرت دارد، به لحاظ طراحی ویژه آن در قلب نقطه‌گذاری این مجموعه تفریحی قرار گرفته است، از این‌رو در آستانه نوروز ۱۴۰۳ نسبت به رنگ‌آمیزی آن با مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع و ۵۰۰ کیلو رنگ تخصصی پلی اورتان در مدت زمان سه روز اقدام شد، همچنین رنگ این سازه بزرگ به سیب زرد تغییر پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به سازه عظیم بازی سینما سفر فضایی به‌عنوان یکی دیگر از بازی‌های باعظمت شهر رویاها خاطرنشان کرد: سازه این سینمای پرطرفدار حدود ۹ هزار متر مربع مساحت دارد، از این‌رو در راستای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی، نسبت به تهیه و رنگ‌آمیزی این سازه تفریحی به حجم یک تن رنگ تخصصی برای نخستین‌بار پس از احداث شهربازی شهر رویاها اقدام شد.

ساکت گفت: برای انجام رنگ‌آمیزی این سازه‌های عظیم بازی از ماشین آلات سنگین جرثقیل ۱۰ تن، ۳۰ تن و ۵۰ تن بهره گرفته شد تا بتوان چهره جدیدی از رنگ و زیبایی را در نوروز به گردشگران ارائه داد.

وی افزود: از دیگر اقدامات ارتقای وضعیت بصری این مجموعه بازی می‌توان به رنگ‌آمیزی ۴۰۰ پایه چراغ روشنایی، ۲۰۰ سازه مربوط به استراحت و خدمات محیطی، ۵۰۰۰ متر نرده و جدا کننده محیطی، ۷۵۰۰ متر سازه‌های بازی کوچک مقیاس و رنگ آمیزی هشت اتاق اپراتوری و ارائه دهنده خدمات بازی و تمام سازه‌های محیطی این مجموعه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تاکید کرد: سال گذشته بیش از ۱۵ ظرفیت جدید به مجموعه رویاها اضافه شد.

کد خبر 737718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.