حضور ۱۳ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : ۱۳ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی در نشست امروز سه شنبه _ بیست و نهم اسفند _ ستاد خدمات سفر استان با اشاره به فراهم کردن مقدمات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون به منظور معرفی استان کرمانشاه و اطلاع رسانی به گردشگران تعداد زیادی بنر با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در داخل و خارج از شهر نصب شده است.

وی افزود: تمام پایگاه‌های تاریخی استان همچون بیستون، تاق بستان، معبد آناهیتا و … در حال حاضر فعال هستند و راهنمایان گردشگری هم اطلاعات لازم را در مورد این پایگاه‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم در حوزه اسکان برای گردشگران در نظر گرفته شده، عنوان کرد: طی چند روز اخیر حدود ۱۳ هزار نفر در اماکن اقامتی رسمی و غیررسمی استان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در بحث نظارت‌ها هم با تشکیل تیم‌های بازرسی، نظارت مستمر و دقیقی بر تأسیسات گردشگری در حال انجام است. بازرسان وزارتخانه هم به صورت نامحسوس بازرسی‌هایی را در سطح استان انجام می‌دهند.

فرمانی با بیان اینکه بازدید از سرویس‌های بهداشتی مسیر تردد گردشگران هر روز به صورت مستمر انجام می‌گیرد، گفت: از تمام مساجد و بقاع متبرکه مسیر انتظار می‌رود که در این ایام به صورت ۲۴ ساعته باز باشند.

در این نشست همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان به ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر 737702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.