آمادگی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای خدمت رسانی به مردم در نوروز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان از آمادگی شبانه روزی مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رضا درخشان اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر با برگزاری نشست‌های برنامه‌ریزی در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تلاش شده تا زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمات در حوزه درمان فراهم شود.

وی افزود: ۱۵ بیمارستان خصوصی، تأمین اجتماعی، نظامی و دولتی با ۱۹۰۰ تخت فعال در ایام نوروز مشخص و تلاش شده که مردم و مسافران نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خدمات درمانی را به بهترین شکل دریافت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان ارائه خدمات دیالیز در ۱۲ مرکز دولتی و خصوصی در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای مختلف تعطیلات نوروز را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: فعالیت ۱۵ مرکز تصویربرداری، هشت مرکز سی. تی. اسکن و یک مرکز ام. آر. آی سرپایی در بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیگر خدمات حوزه درمان در ایام تعطیلات نوروز است.

رخشان هم‌چنین از فعالیت سه مرکز دندانپزشکی به صورت صبح و عصر در کرمان و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در ۱۱ مرکز خصوصی و دولتی در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای مختلف تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی اضافه کرد: نظارت و بازدید مستمر ناظرین معاونت درمان از کلیه بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و نظامی تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تمام مدت زمان تعطیلات ادامه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان افزود: در راستای پیش بینی حوادث و مخاطرات احتمالی، EOC معاونت درمان در طول تعطیلات نوروز فعال است.

وی از فعال بودن سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با شماره تلفن ۱۹۰ و سامانه اورژانس با شماره تلفن ۱۱۵ در ایام نوروز خبر داد.

درخشان در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه پدافند غیرعامل حوادثی اعم از تروریستی، بلایای طبیعی و … با شماره تماس ۰۹۱۳۱۴۰۹۷۵۶ آقای دکتر غضنفری تماس و گزارش واقعه را ارائه دهند.

کد خبر 737681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.