هتل همام و کاوه با ظرفیت ۱۴۰ تخت میزبان مسافران نوروزی است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اقدامات این سازمان در آستانه نوروز گفت: هتل همام با ۶۴ تخت و هتل کاوه با ۸۴ تخت میزبان گردشگران و مسافران نوروزی در پایانه‌های مسافربری است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فعالیت ستاد خدمات سفر این کلان‌شهر از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته آغاز شده است و تا شانزدهم فروردین سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: سال جاری با قوت و برنامه‌های بیشتر جهت مسئولیت امور پایانه‌های مسافربری برون شهری ستاد خدمات سفر شهر اصفهان وظیفه میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی را داریم.

وی با بیان اینکه پیش از نوروز نسبت به آماده‌سازی همه‌جانبه پایانه‌ها پنج‌گانه این کلان‌شهر اقداماتی صورت گرفته است، افزود: به‌صورت ویژه و خاص نسبت چیدمان سفره هفت سین، گل‌آرایی پایانه‌های پنج‌گانه شهر اقدام کردیم، همچنین گل‌های فصل، شب‌بو و جدید در این پایانه‌ها کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در راستای مبلمان شهری، زیباسازی، رنگ‌آمیزی پایانه‌های پنج‌گانه و آماده‌سازی دو هتل همام و کاوه اقداماتی صورت گرفته است، تاکید کرد: هتل همام با ۶۴ تخت و هتل کاوه با ۸۴ تخت میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است.

توکلی گفت: نواقصی در علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسافر پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهر وجود داشت که در سال ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی ادامه داد: تکمیل پارکینگ کاوه در دستور کار قرار این سازمان گرفته است و پارکینگ شکوه در کنار پایانه مسافربری کاوه و ایستگاه مترو نیز از ایجاد ترافیک در معابر شهر و ویژه ایام نوروز جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاحات هندسی پارکینگ پایانه صفه یکی از پروژه‌های شاخص این سازمان در سال جاری بود، خاطرنشان کرد: با این اصلاح حدود ۶۰ خودرو به ظرفیت این پارکینگ اضافه شد.

توکلی با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز گفت: با هماهنگی اداره اماکن و بازرسی اصناف مکان‌هایی برای صرف غذا در پایانه‌های شهر در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برنامه بدرقه زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس از بیست‌ونهم اسفند سال گذشته آغاز می‌شود، افزود: بدرقه زائران امام رضا (ع) یک اتفاق ویژه است که در پایانه کاوه رقم می‌خورد، زائران مشهد مقدس در ایام نوروز از مبدا اصفهان توسط خادمیاران و یاوران رضوی با پرچم آستان قدس رضوی بدرقه می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی از استقبال نوروز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، همچنین مسجد کاوه در سه نوبت نماز جماعت برگزار می‌کند.

توکلی گفت: از سال گذشته نسبت به به‌روزرسانی و مرمت سرویس بهداشتی‌های پنج‌گانه سطح شهر اقدام شده است و در حال حاضر مرمت سرویس بهداشتی پایانه کاوه و صفه در فاز سوم قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی سال آینده باشیم و حال و هوای ماه رمضان و عید نوروز را به‌صورت همزمان در پایانه‌های شهر ایجاد کنیم.

کد خبر 737627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.