شناسایی و توقیف ۳۸ دستگاه شوتی سوخت‌بر در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی و توقیف ۳۸ دستگاه خودرو شوتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، طرح ضربتی برخورد با خودروهای موسوم به شوتی که با رانندگی مخاطره‌آمیز موجب به خطر انداختن جان شهروندان و مسافرین می‌شوند، در مناطق روستایی و حاشیه‌ای بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با همکاری میدانی یگان امداد و پاسگاه‌های همجوار شرق شهرستان و پلیس‌های تخصصی در مسیرهای تردد خودروهای شوتی در جاده" بندرعباس – میناب" اجرا شد با انجام ایست و بازرسی‌های موقت تعداد ۳۸ دستگاه انواع خودروهای شوتی که در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و در بازرسی از خودروهای توقیفی جمعاً مقدار ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده در این طرح را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۷۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های عملیاتی پاکسازی مقابله با قاچاق، اظهار داشت: در این طرح تعداد ۹ نفر از عاملان قاچاق سوخت نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 737625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.