۵ مرکز ویژه صرف غذا برای مسافران نوروزی در منطقه ۶ ایجاد شد

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: ستاد هدایت مسافران نوروزی این منطقه با ۱۰ کانکس در پل راه آهن مستقر است، همچنین ستاد اسکان این منطقه ورزشگاه امین است و پنج مرکز ویژه صرف غذا برای مسافران نوروزی در این منطقه وجود دارد.

رضا اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد هدایت مسافران نوروزی این منطقه با ۱۰ کانکس و حضور عوامل انتظامی و کارکنان شهرداری در پل راه آهن مستقر است.

وی افزود: این ستاد امکانات بسیاری از جمله نمازخانه و سرویس بهداشتی را دارا بوده و یک راهنمای مسافران از طرف شهرداری در این مکان مستقر است.

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: زیباسازی آن نقطه شهر در راستای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

اکبرزاده گفت: ستاد اسکان این منطقه ورزشگاه امین است و پنج مرکز ویژه صرف غذای برای مسافران نوروزی در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: تمام این اماکن مزین به عکس شهدا و موارد عفاف و حجاب بوده و تبلیغات شهری برای اپلیکیشن «اصفهان من» در این اماکن نصب شده است.

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مراکز صرف غذا در خیابان آبشار جنب ورزشگاه آبشار کنار پیست اسکیت، پل بزرگمهر پشت خانه هنرمندان، پل خواجو روبه‌رو مهمانسرای شهرداری، پل فردوسی کنار زمین ورزش و مقابل مسجد نبی جنب پل چوبی واقع شده است.

اکبرزاده گفت: از مسافران و گردشگران نوروزی تقاضا می‌شود تا حرمت ماه رمضان را حفظ کنند و در حفظ نظافت شهر زندگی نیز کوشا باشند.

کد خبر 737624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.