جایگاه مدیریت شهری قم ارتقا پیدا کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: جایگاه مدیریت شهری ظرف ۹ سال گذشته در سطح ادارات استان و کشور ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن محرری امروز _ سه شنبه بیست و نهم اسفند_ در جشن شکرانه خدمت مدیران شهری قم اظهار کرد: به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهری تقدیر داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بزرگ‌ترین دستگاه خدمت‌رسانی در قم است، مطرح کرد: شهرداری قم با ۳ هزار نفر همکار مستقیم و ۳۰۰۰ نفر نیروی قراردادی، خدمت‌رسانی به مردم را دنبال می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه وجود شهردار موفق و کارآمد یکی از دستاوردهای مدیریت شهری قم است، عنوان کرد: تلاش داریم تا جایی که ضوابط و قوانین اجازه دهد از خدمات مستمر شهردار قم استفاده کنیم.

محرری با اشاره به اینکه خدمات ماندگار در یاد مردم خواهد ماند، خاطرنشان کرد: تا سالیان سال مردم به یاد خواهند داشت که این پروژه و این محور در زمان دکتر سقائیان‌نژاد انجام شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار زیرساختی، مؤثر و هدف‌گذاری شده در قم رقم خورده است، تصریح کرد: جایگاه مدیریت شهری ظرف ۹ سال گذشته در سطح ادارات استان و کشور ارتقا پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امروز شهرداری قم در سطح کشور حرفی برای گفتن پیدا کرده است، تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به جایگاه مدیریت شهری داشته است.

محرری با بیان اینکه امروز شهرداری قم اعتبار بسیاری پیدا کرده است، اضافه کرد: امروز به واسطه این اعتبار افراد بسیاری متقاضی ورود به عرصه مدیریت شهری در قم هستند.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ تحقق صددرصدی داشته است، گفت: رویکرد شهرداری در سال ۱۴۰۳ در بحث فرهنگی و ورزشی تقویت بیش‌تری خواهد داشت.

کد خبر 737616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.