طغیان رودخانه کشکان راه ارتباطی ۵ روستا در شهرستان معمولان را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: صبح امروز و در پی شدت بارش‌ها با بالا آمدن سطح رودخانه کشکان، راه ارتباطی ۵ روستا را در شهرستان معمولان مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، مهدی پازوکی با اشاره به ورود سامانه قوی بارشی به لرستان و صدور هشدار وضعیت قرمز، اظهار کرد: بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه کشکان باعث مسدود شدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی ۵ روستا از توابع شهرستان معمولان شد.

وی ادامه داد: اکنون نیروهای خدمات‌رسان به منظور امداد رسانی در این مناطق حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان افزود: به دلیل رانشی بودن برخی از مناطق و با توجه به دستور استاندار ساکنان روستای کمپ گنجعلی از توابع درب گنبد شهرستان کوهدشت به مهمانسرای امامزاده محمد منتقل شدند.

پازوکی خاطر نشان کرد: همچنین گردنه پای آستان (محور کو هدشت - گراب) مسدود و مسیر کوهدشت- کوهنانی و گراب به عنوان راه جایگزین در نظر گرفته شد.

وی بر لزوم رعایت مسائل ایمنی و توجه به هشدارهای این ستاد تاکید کرد و گفت: هم‌وطنان عزیز با اجتناب از سفرهای بین شهری، از هرگونه توقف در مناطق پرخطر، بستر رودخانه‌ها، حاشیه پل‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند. وی افزود: تمامی نیروهای عملیاتی و امدادی استان در حالت آماده‌باش هستند.

کد خبر 737614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.