فعالیت ۱۰۰ مکنده و بیش از ۲۰۰۰ نیرو برای دفع آب‌های سطحی در اهواز

معاون خدمات شهری و میحط زیست شهرداری اهواز با اشاره به آماده‌باش در شهرداری اهواز گفت: با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال حاضر ۱۰۰ ماشین مکنده و دو هزار نفر در حال فعالیت هستند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته و اعلام هشدار قرمز برای بارندگی و احتمال آب‌گرفتگی معابر شهرداری اهواز در حال آماده‌باش کامل قرار گرفت و در هر یک از مناطق شهرداری یک اتاق بحران تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به تشکیل ستاد بحران در استانداری خوزستان و اعلام استاندار خوزستان برخی دستگاه‌های معین برای جمع‌آوری آب‌های سطحی تعیین و هم اکنون با همکاری گروهی در حال انتقال آب‌های سطحی هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: از لحظات آغازین بارندگی تا کنون یکصد دستگاه مکنده و دوهزار نیرو در حال تلاش برای جمع آوری آب‌های سطحی هستند تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات جمع‌آوری را انجام دهیم.

شمس اضافه کرد: با توجه به شدت بارندگی در چند نقطه از شهر وضعیت آب‌گرفتی وخیم گزارش شده اما همه‌ی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا کمترین مشکل برای شهروندان ایجاد نشود و از ورود آب به منازل جلوگیری شود.

کد خبر 737605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.