کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت/ برپایی ۱۲۰ ایستگاه نوروزی پلیس در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، سردار عباسعلی محمدیان در رزمایش نوروز ۱۴۰۳ که در میدان آزادی تهران برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو به مردم و پرسنل انتظامی اظهار کرد: سال گذشته و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ در همین جا به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفرهای نوروزی بروند چراکه پلیس آمادگی کامل برای حفظ نظم و آرامش دارد و امروز باز هم این قول را به مردم که به سفر رفته یا در طول تعطیلات در شهر هستند و همچنین به مسافران نوروزی می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اینکه در سال ۱۴۰۲ برخورد با مواردی نظیر سرقت، فروش مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر و … با جدیت دنبال شد، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مأموران و همچنین با همراهی و همکاری خوب مردم، موفق شدیم تا خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنیم. همچنین در جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی انجام شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به مرتبط بودن مواردی نظیر سرقت و اعتیاد با یکدیگر گفت: همکاران من در پلیس پایتخت موفق شدند تا با اجرای طرح‌های مختلف از ابتدای سال تا کنون سرقت را در پایتخت ۱۲ درصد کاهش دهند که آمار قابل توجهی است.

محمدیان با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در حفظ، تأمین و ارتقا امنیت گفت: در همین راستا نیز از مشارکت خوب مردم تهران طی یک سال گذشته در تأمین نظم و امنیت تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به اقدامات و تمهیدات پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: ۱۲۰ ایستگاه نوروزی را در نقاط مختلف شهر تهران دایر کردیم و این ایستگاه‌ها علاوه بر کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی ما به مردم خدمات ارائه می‌کنند. همچنین تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا تصادفات به ویژه تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان نیز گفت: بیش از ۳۰۰ تیم مشترک بین اتحادیه‌های صنفی و واحد نظارت بر اماکن پلیس هماهنگ شده‌اند تا با حفظ شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا

کد خبر 737584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.