بهسازی میدان ۷۲ تن قم در آستانه بهار

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت میدان شهدای ۷۲ تن قم به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهر قم گفت: در آستانه بهار ۱۴۰۳ و ایام نوروز این میدان بهسازی شده است.

مهرداد وزیری روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اهمیت میدان شهدای ۷۲ تن قم به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهر قم از سمت تهران و تردد بسیار این میدان اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهسازی و بهبود وضعیت سیما و منظر این میدان صورت گرفته است.

وی افزود: میدان شهدای ۷۲ تن یکی از مهم‌ترین میادین ورودی شهر قم است که در مرکز تردد مسافران زیادی از سمت پایتخت و دیگر نقاط کشور قرار دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به قرارگیری یک پایانه مهم شهر قم در نزدیکی این میدان تصریح کرد: در مجاورت این پایانه وضعیت سیما و منظر شهری شرایط مناسبی نداشت که منطقه سه شهرداری قم نسبت به بهسازی این محل اقدام کرد.

روحانی وزیری گفت: علاوه بر جابه‌جایی و نوسازی غرفه‌های شرکت‌های حمل‌ونقل توسط سازمان پایانه‌های شهرداری، در این محوطه به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بهسازی ابنیه و فضای سبز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در فضای سبز محوطه میدان شهدای ۷۲ تن برای کاهش مصرف آب از گیاهان پوششی استفاده شده است، افزود: تلاش شده است در این محدوده از درختان مثمر و درختان سایه‌دار برای رفاه حال مسافران استفاده شود.

کد خبر 737577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.