۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
نصف‌جهان بهاری شد + فیلم

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: تمام نقاط شهر اصفهان شامل محلات، میادین اصلی و ورودی‌های شهر را با گل‌آرایی تزئین کردیم تا مردم لذت کافی را از محیط شهری نصف جهان ببرند.

امیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌مناسبت استقبال از بهار و مسافران نوروزی که با ایام ماه مبارک رمضان مصادف شده است، گل‌کاری‌های سطح شهر به‌صورت ویژه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های قبل در دستور کار سازمان پارک‌ها و مناطق پانزده‌گانه قرار گرفته است.

وی افزود: حدود دو میلیون گلدان گل فصل از گونه‌های مختلف در سطح شهر، باغچه‌ها و جعبه‌های مخصوص گل، چهار میلیون بنفشه در ۸ رنگ مختلف کاشته و ۲۵۰ هزار گلدان شب‌بو نیز کاشته شد؛ همچنین ۱۱۰۰ جعبه گل شهری توسط مناطق پانزده‌گانه، مدیریت ناژوان و سازمان‌های مرتبط با شهرداری تهیه شده که قرار است در میادین اصلی، چهارراه‌ها و لچکه‌های ترافیکی نصب شوند.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه تفریحی باغ گل‌ها را برای استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان آماده کردیم و سعی شده است که همه شهر و حتی محله‌ها، میادین اصلی و ورودی‌های شهر را با گل‌آرایی تزئین کنیم تا شهروندان و مسافران لذت کافی را از محیط ببرند.

وی افزود: حدود دو هزار نفر نیرو به صورت روزانه در سطح مناطق ۱۵ گانه به همراه کارشناسان فضای سبز و حوزه خدمات شهری برای مجموعه کارهایی که در زمستان سال جاری انجام دادیم و اواخر آن نیز برای استقبال از بهاری که با بهار قرآن هم‌زمان شد به‌کار گرفتیم؛ که پس از پایان عملیات هرس تمرکز همه این نیروها و کارشناسان روی مسائل ساماندهی، بهسازی و گل‌آرایی سطح شهر قرار گرفت.

کد خبر 737568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.