بارش‌ها برای چهارمحال‌وبختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت/ شدت بارش‌ها برای امروز + فیلم

مدیرکل‌هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و شاهد عمده فعالیت این بارش‌ها برای امروز_ سه‌شنبه بعد از ظهر و شب خواهیم بود، از فردا شدت بارش‌ها کمتر خواهد شد که پیامد آن، وزش باد است.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی در سطح استان، اظهار کرد: ورود یک سامانه بارشی قوی از سمت غرب و تقویت رطوبت آن از دریای سرخ، سبب بارش‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب و بارش برف در برخی مناطق استان خواهد شد.

وی افزود: بارش‌ها باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد که سبب کاهش دید رانندگان نیز خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری اجتناب و از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها خودداری کنند.

چراغ‌پور تاکید کرد: احتیاط در رانندگی و به همراه داشتن وسایل ایمنی در ترددها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی و سایر اقدامات شهرداری در جلوگیری از به وجود آمدن خسارت‌های ناشی از بارش‌های سیل‌آسا، مورد توجه هم‌استانی‌ها و شهرداری‌های شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و شاهد عمده فعالیت این بارش‌ها برای امروز بعد از ظهر و شب خواهیم بود و از فردا شدت بارش‌ها کمتر خواهد شد که پیامد آن، وزش باد است.

کد خبر 737557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.