ارتقای ضریب ایمنی باغ فدک با استفاده از پهپاد آتش‌نشان

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه برای نوروز ۱۴۰۳ پهپاد آتش‌نشان به‌عنوان تجهیزی به‌روز و ثمره تعامل شهرداری با مجموعه‌های دانش‌بنیان نیز در حال استفاده است، گفت: این پهپاد به‌صورت خاص و ویژه باغ فدک را رصد می‌کند و موجب ارتقای ضریب ایمنی این مجموعه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: شب گذشته تعداد زیادی از مسافران، کمپ باغ فدک را به‌عنوان محل استقرار خود انتخاب کردند که امیدوارم حضور آن‌ها در این مجموعه توأم با کمترین صدمات و بالاترین کیفیت باشد.

وی ضمن آرزوی سفری خوش برای مهمانان نوروزی در اصفهان افزود: یکی از کمیته‌های ویژه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان که مقر اصلی آن در مجموع باغ فدک است و نیروهای آن در سایر نقاط شهر نیز مستقر می‌‎شوند، کمیته ایمنی و حوادث است که همکاران سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در آن فعالیت می‌کنند.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری به مجهزترین اقلام و تجهیزات ایمنی در سطح کشور مجهز است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته دستگاه حرارت‌سنج وجود داشت که با استفاده از آن دمای داخل چادرها اندازه‌گیری می‌شد و در صورت وجود گاز پیک‌نیک و سایر وسایل گرمایشی، این وسایل شناسایی و خارج‌سازی می‌شد که برای نوروز ۱۴۰۳ پهپاد آتش‌نشان به‌عنوان تجهیزی به‌روز و ثمره تعامل شهرداری با مجموعه‌های دانش‌بنیان نیز در حال کمک به این بخش است.

معرک‌نژاد اضافه کرد: این پهپاد به‌صورت خاص و ویژه باغ فدک را رصد می‌کند و در هر نقطه‌ای که مشکل یا ایرادی وجود داشته باشد به‌سرعت وارد عمل می‌شود و موجب ارتقای ضریب ایمنی این مجموعه شده است.

وی تصریح کرد: به گردشگران و شهروندان اصفهانی پیشنهاد می‌کنم اپلیکیشن «اصفهان‌من» را نصب و از آن استفاده کنند.

کد خبر 737540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.