اسکان بیش از ۳۶ هزار نفر طی ۵ شب در اصفهان/ یک شهر آماده میزبانی شایسته از مسافران

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و کمپ باغ فدک، میزبان مسافران بودند و در مجموع از بیست‌وچهارم اسفند تاکنون بیش ۳۶ هزار نفر در این مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته در پنجمین شب اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان میزبان بیش از ۱۸ هزار نفر بودیم.

وی افزود: شب گذشته هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و کمپ باغ فدک، میزبان مسافران بودند و در مجموع از بیست‌وچهارم اسفند تاکنون بیش ۳۶ هزار نفر در این مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه مسافران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقیمانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان به گردشگران، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

شفیعی اضافه کرد: در صورتی که مسافران تمایل به استفاده از منازل استیجاری دارند، صرفاً با مراجعه به واحدهای صنفی منتخب مشاورین املاک مورد تأیید اتحادیه مشاوران املاک، برای این موضوع اقدام و از مراجعه به افراد متفرقه خودداری کنند.

وی تاکید کرد: در صورتی که مدارس برای اسکان مورد نظر گردشگران است فقط با مراجعه به ستادهای اسکان فرهنگیان در نواحی شش‌گانه منتخب آموزش و پرورش در شهر اصفهان اقدام کنند که ظرفیت خوبی در این زمینه وجود دارد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: تنها مرکز پذیرش مسافران به‌صورت چادر خواب مجموعه باغ فدک در شمال شهر اصفهان است.

کد خبر 737517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.