کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۲۸ هزار و ۷۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز طی دو هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند و امنیت جانی، مالی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی طی دو هفته گذشته با تحقیقات نامحسوس چند نقطه از سطح شهرستان صومعه‌سرا را که در آن مواد محترقه غیرمجاز به فروش می‌رسید، شناسایی کردند، افزود: پلیس با اعزام به محل‌های مورد نظر از ۱۶ نفر، ۲۸ هزار و ۷۵۳ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده را ۵۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وهاب‌زاده، با بیان اینکه مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به سلامت افراد وارد کند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 737448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.