صعود درناهای آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر

تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با شکست سه بر صفر تیم رده دوم جدول و حذف طبیعت اسلامشهر راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، در ادامه رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه در دیدار سوم با اقتدار توانست تیم طبیعت اسلامشهر (تیم دوم جدول) را سه بر صفر در تهران و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داده و به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود کند.

ست اول این دیدار با برتری شهرداری ارومیه شروع شد و این برتری تا آخر ست اول ادامه داشت ولی در ست دوم این تیم طبیعت بود که توانست کنترل بازی را در ۱۰ امتیاز اول بگیرد ولی در ادامه این شهرداری بود که توانست اختلاف امتیاز با فاصله ۹ را جبران کرده و ست دوم را نیز به نفع خود تمام کند.

در ست پایانی نیز بازیکنان تیم طبیعت با اشتباهات فردی این فرصت را به بازیکنان شهرداری دادند که قدر امتیازات را بدانند و ست سوم را نیز با اقتدار پیروز شد.

گفتنی است دو دیدار قبلی این دو تیم با پیروزی هر دو تیم همراه شده بود که تعیین تکلیف صعود کننده به نیمه نهایی به رقابت سوم کشیده شد و تیم شهرداری آخرین تیم بود که به مرحله نیمه نهایی همراه با تیم‌های فولاد سیرجان، پیکان و شهداب رسید.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بعد از عید نوروز پیگیری خواهد شد.

کد خبر 737440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.