اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز مراکز میوه و تره‌بار اراک

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: در سال جاری اعتبار خوبی برای ساخت و تجهیز مراکز عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده است.

سید وحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای سایر بازارچه‌ها در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در حال حاضر سه بازارچه با استانداردهای لازم آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: تنها مشکل این سه بازارچه آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری و نگاه دستگاه‌های نظارتی است که با آنچه که مدنظر شورا است کمی تفاوت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: شورای شهر تأمین اعتبار بازارهای میوه و تره‌بار را با هدف ایجاد سه اتفاق مثبت برای شهروندان مدنظر قرار داده و سال جاری اعتبار خوبی برای ساخت و تجهیز مراکز عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده است.

میرنظامی تصریح کرد: شورا با هدف جلوگیری از مراجعه مردم به هسته مرکزی شهر و ایجاد ترافیک و آلودگی، عرضه میوه با قیمت مناسب‌تر و پایین‌تر از سایر مراکز عرضه به همشهریان، کاهش دست دلال‌ها و واسطه‌گر و دسترسی مردم به میوه مرغوب و با کیفیت به شکل بهتر، ایجاد بازارچه‌های میوه و تره بار را مدنظر قرار داده است‌.

وی ادامه داد: با توجه به مغایرتی که در نگاه اعضای شورا با دستورالعمل‌ها و ملاحظات دستگاه نظارتی وجود دارد، با گذشت یک سال شهرداری هنوز نتوانسته است بازارهای عرضه مستقیم میوه و تره‌بار را بر اساس استانداردها و نمونه‌های مشابه در استان‌های تهران و اصفهان و دیگر نقاط دیگر کشور را به بهره‌برداری برساند.

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: شورای شهر به وعده خود مبنی بر تأمین اعتبار عمل کرد و شهرداری این سازه‌ها را ایجاد و آماده کرده است.

میرنظامی افزود: در حال حاضر در زیر پل شهید سعیدی در انتهای جهانگیری و در پارک شهر سه مرکز آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 737424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    باسلام لطفا از شهرداری در خصوص پروژه منطقه گردو ، ساماندهی پارک جنگی و ساماندهی فضاهای سبز بدون مبلمان شهر اراک که در منطقه الهیه و فاطمیه هست پیگیری بفرمایید ، همچنین در خصوص علت عدم بهره. برداری هتل اطلس نیز سوال بفرماید
  • تقوایی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام و درود از دستگاه تستر در میدان تره بار استفاده شود محصولات الوده به مواد شیمیایی با نیترات بالا باعث سرطان واین دستگاه انواع تره بار الوده را از سالم تفکیک می کند قیمت هر دستگاه حدودا ۱۲ میلیون نمونه دستگاه در اداره کشاورزی خ هپکو می توانید ببینید و ازمایش کنید پایدار باشید