اجرای سالانه هزار پروژه شهری در قم / کیفیت بودجه شهرداری قم در کشور بی‌بدیل است

شهردار قم گفت: هر سال در شهر قم نزدیک به هزار پروژه اجرایی می‌شود و ۸۰ درصد بودجه شهرداری قم ماهیت عمرانی دارد که در کشور این کیفیت بودجه بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز _ دوشنبه بیست و هشتم اسفند _ در گفت و گوی ویژه تلویزیونی که از شبکه نور صدا و سیما پخش شد با اشاره به اینکه وظایف شهرداری‌ها بسیار گسترده است اظهار کرد: شهرداری ۳۷۲ وظیفه دارد که در تمام آنها به طور مستقیم با مردم به صورت شبانه روزی درگیر است و اگر همراهی و همدلی شهروندان نباشد، شهرداری نمی‌تواند در امور خود موفق جلوه کند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف انقلابی و مذهبی و پذیرایی از زائران شهر کریمه اهل بیت (س) افزود: امسال جشن‌های نیمه شعبان تمام نشده بود که مشغول مدیریت و جمع آوری برف از معابر شهری شدیم. بلافاصله نیروهای خدمت‌گزار شهرداری برای پشتیبانی از برگزاری انتخابات آماده شدند و پس از آن برای اقدامات چهارشنبه سوری و ستادهای نوروزی مهیا شدیم.

شهردار قم با اشاره به درگیری شهرداری در مناسبت‌هایی مانند دهه کرامت، دهه مهدویت، ایام محرم، اربعین حسینی و … گفت: از تمام حمایت‌های شهروندان عزیز که به پشتوانه آن ما کارهای خود را پیش می بریم تشکر می‌کنم و این حمایت اگر پیدا کند کارکنان مدیریت شهری با دلگرمی به خدمات خود ادامه می‌دهند.

سقائیان نژاد با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در سال جاری تصریح کرد: هر سال بیش از هزار پروژه انجام شده و هزینه تمام اقدامات با مشارکت مردم تأمین می‌شود.

انجام هشت هزار میلیارد تومان اقدامات عمرانی

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری قم به صورت کامل و صد درصدی محقق شد که هشت هزار میلیارد تومان از این بودجه ماهیت عمرانی داشت.

شهردار قم با اشاره به سهم ۸۰ درصدی اقدامات عمرانی از بودجه شهرداری قم گفت: در هیچیک از کلانشهرها و یا شهرداری‌ها کشور چنین کیفیت بودجه‌ای وجود ندارد که تدوین این بودجه بر اساس برنامه راهبردی شهرداری قم و با تصویب شورای اسلامی شهر صورت می‌پذیرد.

کد خبر 737344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.