عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اسفند

در این بسته خبری از توسعه حمل‌ونقل عمومی پایتخت با روش‌های جدید تامین مالی تا اسفراین خراسان‌شمالی با کاشت ۳۰۰ هزار گل به استقبال بهار رفت و بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ مترمربع در میدان آذربایجان اجرا شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد برپا شد

سید جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ایستگاههای استقبال از زائر در چهار محور ورودی شهر برپا شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اسفند

بررسی سه روزه تفریغ بودجه شهرداری مشهد موجب اعتراض اعضای شورای شهر شد

موسی‌الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با انتقاد از تصویب عجله‌ای این تفریغ بودجه اظهار کرد: بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ در شورا در دست انجام است، اما برخی از اعضا با اصرار و فشار به هر طریقی می‌خواهند تفریغ بودجه را مصوب کنند.

۹۰ المان نوروزی و ماه مبارک رمضان در رشت نصب شد

علیرضا حسنی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: ۹۰ المان ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهر نصب شده است.

بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ مترمربع در میدان آذربایجان اجرا شد

سیامک آسیایی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: در آستانه عید و ورود مسافران نوروزی به استان، بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ مترمربع در میدان آذربایجان اجرا شد.

ساماندهی و اعمال قانون دست‌فروشان یزد با جدیت دنبال می‌شود

بوالقاسم ابوالحسنی، مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه با افراد دوره‌گرد، برخورد قاطع می‌شود گفت: ساماندهی و اعمال قانون دست‌فروشان متخلف در سطح شهر با جدیت در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اسفند

اسفراین خراسان‌شمالی با کاشت ۳۰۰ هزار گل به استقبال بهار رفت

مهران مهربان، سرپرست شهرداری اسفراین گفت: ۳۰۰ هزار شاخه گل همزمان با آغاز فصل بهار برای زیبایی شهر و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان در این شهر کاشته شد.

توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت با روش‌های جدید تأمین مالی

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران از اجرایی شدن روش‌های جدید تأمین مالی برای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت در سال جدید خبر داد.

جمع‌آوری ۴۰۰ سگ بلاصاحب در جیرفت

هادی ربانی، شهردار جیرفت اعلام کرد در ۶ ماه اخیر ۴۰۰ قلاده سگ بلاصاحب جمع‌آوری شده و یک دستگاه خودرو نیز به جمع‌آوری این سگ‌ها اختصاص یافته است.

کد خبر 737321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.