آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند / تردد در آزادراه تهران - شمال ممنوع است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک، وانا و بایجان دیده می‌شود و تردد روان در محور چالوس (جنوب به شمال)، آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال)، محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) دیده می‌شود.

قابل ذکر است که محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است.

بر اساس برآوردهای انجام شده، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و محور سمنان - دامغان محدوده گردنه آهوان برقرار است و بارش باران در بعضی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ایلام هستیم.

محورهای محور هشتگرد - طالقان و محور چاهان - زرآباد مسدود و انسداد فصلی در محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال برقرار است.

طبق اطلاعیه صادر شده، از ساعت ۰۸:۴۵ روز بیست‌وهشتم اسفند، در محور چالوس (شمال به جنوب) و آزادراه تهران - شمال (شمال به جنوب) استان مازندران، البرز و تهران محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور و آزادراه) اجرا شده است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند / تردد در آزادراه تهران - شمال ممنوع است

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده هریجان و آزادراه تهران شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸و تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان و مداخلات جوی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه قزوین کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیز سنگین است.

شیرانی با اشاره به تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس بگیرند و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

کد خبر 737309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.